Skolas administrācija
Skolas direktors
Direktora vietniece mācību darbā - Sarmīte Lazdiņa
Direktora vietniece mācību darbā - Zanda Zinģe
Direktora vietniece audzināšanas darbā un ārpusklases darba organizatore
- Beate Eisāne
Direktora vietniece informātikas jautājumos - Liene Vīksna-Kozule
Direktora vietnieks saimniecības darbā - Aigars Mendiks
Skolotāji:
LATVIEŠU VALODAS SKOLOTĀJAS:
Laima Prekele, Daina Grīnhofa, Beate Eisāne, Aivita Heniņa, Agnese Bērziņa-Ločmele
MATEMĀTIKAS SKOLOTĀJI:
Lita Lipska, Biruta Rutka, Agnese Bērziņa-Ločmele, Inga Zviedre
SVEŠVALODU SKOLOTĀJAS:
Vineta Kaspare (angļu, vācu valoda), Sandra Trence (angļu valoda), Elīza Streile (angļu valoda)
Sarmīte Štekele (krievu valoda),
Irina Brazauska (krievu valoda)
BIOLOĢIJAS SKOLOTĀJA:
Daiga Brante
ĶĪMIJAS SKOLOTĀJA:
Dita Maklere
FIZIKAS SKOLOTĀJI:
Sintija Rūze, Inga Zviedre
VĒSTURES UN SOCIĀLĀS ZINĀTNES SKOLOTĀJI:
Indra Narutaviča (sociālās zinības, sociālās zinības un vēsture)
Sarmīte Lazdiņa (vēsture, projekta darbs, vēsture un sociālā zinātne ), Aina Lukašunas (filozofija, vēsture un sociālā zinātne), Artūrs Kristkalns (vēsture)
SPORTA UN VESELĪBAS SKOLOTĀJI:
Iveta Puķīte, Dina Korpe-Jefremova, Guntis Rūze
MŪZIKAS SKOLOTĀJAS:
Ilze Sprance, Madara Bartulāne
INFORMĀTIKAS UN TEHNOLOĢIJAS SKOLOTĀJI:
Dace Olehno (datorika), Aigars Mendiks (datorika, robotika, inženierzinātne)
ĢEOGRĀFIJAS SKOLOTĀJA:
Liene Vīksna-Kozule
DABASZINĪBU SKOLOTĀJA:
Inita Semjonova
SĀKUMSKOLAS SKOLOTĀJAS:
Iveta Putniņa, Elita Cionele, Ingrīda Mūrniece, Ilga Vetšteina, Maira Dāliņa, Gundega Valtere, Zanda Ziņģe, Judīte Vaivode, Irina Brazauska
KRISTĪGĀS MĀCĪBAS SKOLOTĀJA:
Aija Grīnberga
SPECIĀLĀS IZGLĪTĪBAS SKOLOTĀJA:
Inita Semjonova, Mirdza Tarvida
VIZUĀLĀS MĀKSLAS SKOLOTĀJA:
Aina Zagorska
DIZAINA UN TEHNOLOĢIJU SKOLOTĀJI:
Jolanta Zarāne, Aigars Mendiks, Jānis Mūrnieks
UZŅEMĒJDARBĪBAS SKOLOTĀJS:
Guntis Rūze
MEDICĪNAS PAMATI:
Kristīne Vītoliņa
KULTŪRAS PAMATU SKOLOTĀJA:
Aina Zagorska
Mācīšanas procesa kvalitāte
Pēdējo gadu laikā pedagogu darba kvalitāte vērtēta ESF projekta „Pedagogu konkurētspējas veicināšana izglītības sistēmas optimizācijas apstākļos” ietvaros. Atbilstoši vērtēšanas kārtībai pedagogu darbs tiek analizēts vadības grupā, vērtēšanas komisijā, sarunās ar pedagogu, skolas pedagoga pašvērtējuma veidošanā un priekšlikumiem mācību darba pilnveidošanai, kā arī metodisko komisiju darba uzdevumu gada analīzē pedagoģiskajās padomes sēdēs un metodiskās padomes sēdēs.
Pārsvarā saņemti vērtējumi „ļoti labi” un „labi”. Par pamatkritērijiem vērtējuma analīzei uzskatīti: mācību priekšmeta saturam, izglītojamā vecumam, spējām un konkrētai mācību stundai pārdomātas, metodiski pareizi izvēlētas mācību metodes un mācību līdzekļu pielietojums, kā arī atbilstoši mājas uzdevumi mācību vielas nostiprināšanai un radošo spēju izkopšanai.
Mācību priekšmetu metodiskās komisijas sistemātiski analizē izmantotās mācīšanas metodes, vienojas katrā klašu grupā par mācāmajām tēmām, izmantojamajiem mācību materiāliem, projektiem, pētījumiem, lai tie atbilstu izglītojamā vecumam, spējām.
Izglītojamo
pārbaudes darbi notiek saskaņā ar mācību priekšmetu tematiskajiem plāniem,
skolas pārbaudes darbu grafiku.
Stiprās puses
- Tālākizglītības kursi un semināri skolā.
- Skolas metodisko komisiju darbs kā skolas metodiskā darba pilnveide.
- Optimāls mācību procesa nodrošinājums, balstīts uz pedagogu daudzveidīgo mācību metožu pielietojumu.
- Skolas nodrošinājums ar jaunām tehnoloģijām un materiāli tehniskās bāzes pilnveide.
- Atbalsts izglītojamiem ar īpašām vajadzībām.
Tālākās attīstības vajadzības
- Mācību plānošanas pilnveidošanu veikt atbilstoši izglītojamo spējām, turpināt izvērtēt mācību procesa rezultatīvos rādītājus.
- Attīstīt inovatīvas pieejas izglītojamo apmācībā.
- Turpināt pilnveidot pilsonisko un patriotisko audzināšanu saistībā ar mācību procesu.