Skolas administrācija
Skolas direktors - Aivars Peisenieks
Direktora vietniece mācību darbā - Sarmīte Lazdiņa
Direktora vietniece mācību darbā - Aina Lukašunas
Direktora vietniece audzināšanas darbā un ārpusklases darba organizatore
- Beate Eisāne
Direktora vietniece informātikas jautājumos - Dace Olehno
Direktora vietnieks saimniecības darbā - Aigars Mendiks
Skolotāji:
LATVIEŠU VALODAS SKOLOTĀJAS:
Laima Prekele, Daina Grīnhofa, Beate Eisāne, Aivita Heniņa
MATEMĀTIKAS SKOLOTĀJI:
Lita Lipska, Biruta Rutka, Agnese Bērziņa-Ločmele, Inga Zviedre
SVEŠVALODU SKOLOTĀJAS:
Vineta Kaspare (angļu, vācu val.), Sandra Trence (angļu val.), Elīza Streile (angļu val.), Sarmīte Štekele (krievu val.)
BIOLOĢIJAS SKOLOTĀJA:
Daiga Brante
ĶĪMIJAS SKOLOTĀJA:
Dita Maklere
FIZIKAS SKOLOTĀJI:
Sintija Rūze, Inga Zviedre
VĒSTURES, KULTUROLOĢIJAS, POLITIKAS UN TIESĪBU SKOLOTĀJI:
Sarmīte Lazdiņa (vēsture), Aina Lukašunas (politika)
SPORTA SKOLOTĀJI:
Iveta Puķīte, Dina Korpe-Jefremova, Guntis Rūze
MŪZIKAS SKOLOTĀJAS:
Ilze Sprance, Astra Graudiņa
INFORMĀTIKAS UN DATORIKAS SKOLOTĀJI:
Dace Olehno, Aigars Mendiks
ĢEOGRĀFIJAS SKOLOTĀJA:
Liene Vīksna-Kozule
DABASZINĪBU SKOLOTĀJA:
Inita Semjonova
SĀKUMSKOLAS SKOLOTĀJAS:
Iveta Putniņa, Elita Cionele, Ingrīda Mūrniece, Ilga Vetšteina, Maira Dāliņa, Gundega Valtere, Zanda Ziņģe, Judīte Vaivode
KRISTĪGĀS MĀCĪBAS SKOLOTĀJA:
Aija Grīnberga
SPECIĀLĀS IZGLĪTĪBAS SKOLOTĀJA:
Inita Semjonova
VIZUĀLĀS MĀKSLAS SKOLOTĀJA:
Aina Zagorska
DIZAINA UN TEHNOLOĢIJU, MĀJTURĪBAS UN TEHNOLOĢIJU SKOLOTĀJI:
Jolanta Zarāne, Aigars Mendiks, Jānis Mūrnieks
SOCIĀLO ZINĪBU, VESELĪBAS MĀCĪBAS un PSIHOLOĢIJAS SKOLOTĀJA:
Indra Narutaviča
EKONOMIKAS SKOLOTĀJA:
Biruta Rutka
KARJERAS IZGLĪTĪBAS KONSULTANTI:
Ligita Millere
Mācīšanas procesa kvalitāte
Pēdējo gadu laikā pedagogu darba kvalitāte vērtēta ESF projekta „Pedagogu konkurētspējas veicināšana izglītības sistēmas optimizācijas apstākļos” ietvaros. Atbilstoši vērtēšanas kārtībai pedagogu darbs tiek analizēts vadības grupā, vērtēšanas komisijā, sarunās ar pedagogu, skolas pedagoga pašvērtējuma veidošanā un priekšlikumiem mācību darba pilnveidošanai, kā arī metodisko komisiju darba uzdevumu gada analīzē pedagoģiskajās padomes sēdēs un metodiskās padomes sēdēs.
Pārsvarā saņemti vērtējumi „ļoti labi” un „labi”. Par pamatkritērijiem vērtējuma analīzei uzskatīti: mācību priekšmeta saturam, izglītojamā vecumam, spējām un konkrētai mācību stundai pārdomātas, metodiski pareizi izvēlētas mācību metodes un mācību līdzekļu pielietojums, kā arī atbilstoši mājas uzdevumi mācību vielas nostiprināšanai un radošo spēju izkopšanai.
Mācību priekšmetu metodiskās komisijas sistemātiski analizē izmantotās mācīšanas metodes, vienojas katrā klašu grupā par mācāmajām tēmām, izmantojamajiem mācību materiāliem, projektiem, pētījumiem, lai tie atbilstu izglītojamā vecumam, spējām.
Izglītojamo
pārbaudes darbi notiek saskaņā ar mācību priekšmetu tematiskajiem plāniem,
skolas pārbaudes darbu grafiku.
Stiprās puses
- Tālākizglītības kursi un semināri skolā.
- Skolas metodisko komisiju darbs kā skolas metodiskā darba pilnveide.
- Optimāls mācību procesa nodrošinājums, balstīts uz pedagogu daudzveidīgo mācību metožu pielietojumu.
- Skolas nodrošinājums ar jaunām tehnoloģijām un materiāli tehniskās bāzes pilnveide.
- Atbalsts izglītojamiem ar īpašām vajadzībām.
Tālākās attīstības vajadzības
- Mācību plānošanas pilnveidošanu veikt atbilstoši izglītojamo spējām, turpināt izvērtēt mācību procesa rezultatīvos rādītājus.
- Attīstīt inovatīvas pieejas izglītojamo apmācībā.
- Turpināt pilnveidot pilsonisko un patriotisko audzināšanu saistībā ar mācību procesu.